Діагностика та ремонт ходової
Коли потрібна діагностика ходової і що це таке?
Ходова – це така система, де з-за руйнування єдиної частини виникає ланцюгова реакція миттєва несправностей в інших частинах. Аж до абсолютної відмови системи.
Ходова частина навантажена весь час, і навіть під час простою автомобіля. Про неполадки в її функціонуванні сигналізують сторонні вібрації і стуки.
Однак навіть якщо немає ознак поломки, то діагностика ходової (ціна київ в нашому автосервісі порадує кожного) необхідна періодично: для вантажного авто типу – кожні 15 тисяч км, а для легкових – після зміни масла. Систематична перевірка та обслуговування будуть коштувати набагато менше, ніж ремонт ходової автомобіля з купівлею нових вузлів і частин.
Діагностування ходової частини складається з ряду перевірок:
- кульових опор;
- амортизаторів;
- сайлентблоків;
- зчеплення;
- гальмівних колодок.
Наявність нижченаведених симптомів говорить про несправності ходової машини:
- При натисканні на гальмівну педаль, її пружинить, кидає в тремтіння, а потім вона провалюється. Машина самостійно відходить від курсу, чути скрегіт, збільшується гальмівний шлях. Все це трапляється, якщо гальмівні колодки зношені, а значить потрібен ремонт ходової київ.
- Гудіння при швидкості вище 80 км на годину з'являється при руйнуванні маточинних підшипників.
- При поворотах на невеликій швидкості чутний хрускіт в колесах? Це означає, що несправні ШРУС (шарніри рівних кутових швидкостей) або «гранат».
- Непостійність авто під час їзди при швидкості більше 80 км на годину.
- Крен на поворотах.
Перевірка ходової на наявність несправностей в сервісах авто починають із зовнішнього огляду на стенді, естакаді або оглядовій ямі. Таким чином встановлюється поріг зносу, деформації частин підвіски, а також їх зчленувань. За підсумками діагностування CTO дає замовнику відомість, в якій вказані деталі потребують ремонту ходової (ціна на який у нас невисока) і заміні.
Часто доводиться замінювати:
- кульові опори;
- сайлентблоки реактивних тяг і важелів;
- кардановую хрестовину, подушки кріплення «движка»;
- опорні подушки, амортизатори, пружини, пильники;
- пильовики маточин, підшипники і сальники.
Ремонту ходової притаманні свої особливості: кожний парний вузол замінювати місцями, нехай навіть будь-який з них повністю робочий. В іншому випадку велике навантаження на не замінений вузол доведе до швидкої його поломки.
Якщо в процесі експлуатації вашого авто у вас виникли підозри з приводу коректної роботи ходової частини – запишіться на діагностику ходової в автосервіс 710 (Київ, вул. Василя Верховинця, 1А) прямо зараз!